wtorek, 16 września 2014

DETOCELL ACADEMY - morderczy trening Ewy Chodakowskiej

Dziewczyny - pisze na gorąco - tuż po treningu, jeszcze mokra i sapiąca, póki jeszcze nie dotarło do mnie czy żyję czy umarłam :)





Mowa tu o powyższym treningu. Jest to trening Ewy Chodakowskiej stworzony dla Detocell Academy. Najkrótszy chyba jaki kiedykolwiek ćwiczyłam (jeżeli mówimy o pełnym treningu - rozgrzewka - trening - cool down - Ewy)....
Trening składa się z 5 rund, każda po dwa ćwiczenia x 2 . Rundy i pary ćwiczeń przeplatane są MORDERCZYM cardio - sprint, podskoki na boki, skakanka ... wszystkie cardio trwają pełną minutę. Ćwiczenia po 2 x 30 sekund i znów minuta cardio..... Dziewczyny - w trzeciej rundzie myślałam, że umieram ! Czwarta troszkę lżejsza - zresztą zauważyłam, że w każdym treningu Ewy 4. runda jest zawsze lżejsza - zwróćcie uwagę :)

Trening dla Detocell jest z przeznaczeniem raczej dla zaawansowanych i radzących sobie dobrze z oddychaniem - łatwo o zadyszkę ... i dla tych cierpiących na brak czasu - używając go jako wymówki na brak treningu !
30 minut - kompletny ŚWIETNY trening!

Bardzo, bardzo polecam - dostępny jest dla wszystkich na You Tube :)

Do następnego!

P.S. Zamówiłam aparat - będzie ruch na blogu - obiecuję :)


2 komentarze:

  1. trening morderczy, ale skuteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trenuję 3 razy w tygodniu właśnie ten trening. Lubię go najbardziej. Jestem spocona i szczęśliwa po nim i 30 minut można zagospodarować przy dójce malutkich dzieci. Zaczełam tuż po 2 ciąży 89kg 160cm wzrostu.Na początku wytrzymywałam 2 rundy, pewnego dnia zrobiłam cały ćwiczę do dziś ważę 64kg. Ograniczyłam też obżarstwo. Nadal karmię piersią. Czuję się świetnie polecam ten trening jest super

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*