piątek, 11 października 2013

Biała Perła - czyli moje wybielanie uśmiechu :)





Tak jak pisałam popołudniu na Fanpage, post będzie o moim nowym uśmiechu :)
Nowym, bo z nowym blaskiem, który zawdzięczam firmie Biała Perła.

Zawsze wybielałam zęby paskami Blend-a-Med, ale tym razem po przeczytaniu kilku opinii postanowiłam zakupić coś innego. Nie ukrywam, że decydująca opinia była dla mnie Justyny z Makijazzowo :)
Jej opinia do podglądnięcia TUTAJ






Zamówiłam cały zestaw na Allegro za 62 zł. Cena porównywalna z paskami o których wspomniałam wyżej (zaraz się zrobi post porównawczy).
W skład zestawu wchodzą:
1 tuba (NR 1) z żelem inicjującym 65 ml, którym należy przed każdym wybielaniem wymyć zęby
1 pojemnik (NR 2) z żelem aktywującym 8 ml - smaruje się nim zęby przed nałożeniem nakładek
1 tuba (NR 3) z żelem wybielającym 65  ml, wyciska się go do nakładek
3 aplikatory na zęby (nakładki, które trzeba dopasować do swoich zębów)
1 etui na aplikatory
1 wskaźnik bieli
1 mega dokładna instrukcja wybielania
dodatkowo dostałam GRATIS pastę do zębów dla pijących kawę i herbatę i smaku cytrynowym

Biała Perła 10 dni to system opracowany przez stomatologów. przeznaczony do przeprowadzenia kuracji wybielającej w warunkach domowych. Kompleksowa kuracja oparta jest o wybielanie enzymatyczne oraz o 3-fazową sekwencyjną formułę działania składników. Biała Perła likwiduje zanieczyszczenia organiczne zawarte w szkliwie przywracając zębom naturalną biel. Działanie kuracji obejmuje również remineralizację szkliwa i poprawę higieny jamy ustnej przy zachowaniu bezpieczeństwa dziąseł. 

Opakowanie umożliwia przeprowadzenie wybielania 2 razy dziennie przez 5 do 10 minut, przez okres 10-14 dni. Widoczne efekty pojawiają się zwykle po 5 dniach.

I tak pokrótce skomentuję to co powyżej... 
Pomimo, iż instrukcja użytkowania brzmi bardzo skomplikowanie, przeprowadzenie kuracji jest banalnie proste i przyjemne. Nie ma odruchu wymiotnego na smak żelu (co przy paskach mi się zdarzało). Biała Perła wybiela enzymatycznie - dokładnie - przy trzecim lub czwartym dniu po wypłukaniu ust z żelu zauważyłam - brzydko mówiąc brudy. Się okazało, że to mój nieszczęsny kamień! Tak więc kuracja mocna, ale delikatna (nie zaprzecza to sobie? :) ) Dba o dziąsła - TAK TAK TAK - przy paskach dziąsła zawsze były jak poparzone a zęby mega wrażliwe - tutaj ani jednego ani drugiego uczucia nie ma!


A teraz efekt wizualny u mnie





Według mnie efekt jest super. Zęby są wybielone szybko, niedrogo i bezboleśnie, do tego w domu. Trzeba tylko pamiętać, aby uważać po wybielaniu z produktami, które barwią mocno zęby np. czerwone wino, mocna herbata itp.

A jak Wam się podoba mój uśmiech?


5 komentarzy:

  1. extra ;-) ja mam paski z cresta ale szczerze mówiąc efekt wybielania jest znikomy, szukałam czegoś lepszego :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę sobie zamówić ;)

    Obserwuję!! ;)
    I zapraszam do siebie :))
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uzywalam i faktycznie był efekt ale niestety ale zeby szybko wrócily do poprzedniej barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dzięki Tobie to wypróbuję po świętach :D :)

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*