poniedziałek, 19 stycznia 2015

Moje nowe odkrycie - Dove Pure Care Dry Oil, szampon i odżywka



Postanowiłam zadbać o swoje włosy, które ostatnio nieco przyniszczyłam ostatnim prostowaniem, karbowaniem itp. Dbam o nie codziennie nakładając na noc olej, ale chciałam kupić jakiś porządny szampon i odżywkę - taka zwykła pielęgnacja.
Myślałam w sumie o czymś w stylu Bumble&Bumble lub Furterer ale jednak postanowiłam poszukać czegoś w bardziej przystępnej cenie niż 179 zł za szampon ;)
Słyszałam bardzo dobre opinie o tym pierwszym, zwłaszcza jeżeli chodzi o serię z olejkiem ... dlatego też szukałam czegoś zbliżonego - chociażby w nazwie ;)
Udałam się więc do drogerii i zaraz po wejściu rzuciła mi się w oczy nowa seria Dove, właśnie z olejkami.
Sprawdziłam szybko na wizaż.pl kilka opinii i wsadziłam do koszyka szampon i odżywkę - tym bardziej, iż każde z nich było w promocyjnej cenie 14,99 zł!






Pięknie się prezentują - nie prawda ;)






Jako pierwszego kandydata bierzemy pod lupę - SZAMPON



Piękna tuba stojąca na głowie, dzięki czemu szampon wykorzystamy co do kropli.

Skład:







Cud to może nie jest, ale ja już kiedyś pisałam, że dla mnie dobre jest to po czym ładnie wyglądają moje, w tym przypadku włosy.

Obietnice producenta:
Szampon Dove Pure Care Dry Oil przeznaczony jest do włosów suchych i matowych. Został wzbogacony o technologię Keratin Repair Actives i kompozycje olejku mineralnego i olejków naturalnych, z afrykańskim olejkiem z orzechów makadamia. Delikatnie myje suche i matowe włosy pozostawiając je jedwabiste. Nie obciąża włosów.

Sposób użycia:
Jak każdy szampon - nanieś na mokre włosy, spień, spłucz w razie potrzeby powtórz czynność.

Moja opinia:
Już po wylaniu tego bursztynowego (bo taki ma kolor) płynu na rękę, uderza nas w nos piękny zapach, taki jak u fryzjera ;) Dosyć długo się utrzymuje na włosach, co jest niewątpliwą zaletą. Włosy po umyciu - jeszcze mokre - są bardzo gładkie.
Szampon rewelacyjnie oczyszcza włosy rzeczywiście ich nie obciążając.
Jest bardzo wydajny, bo już niewielka kropla powoduje wielką pianę.


Czas na drugiego kandydata - Odżywka z tej samej serii.








Równie efektowna tuba stojąca na głowie jak w przypadku szamponu ;)

Skład:





Obietnice producenta:
Odżywka Pure Care Dry Oil przeznaczona jest do włosów suchych i matowych. Została wzbogacona o technologię Keratin Repair Actives i kompozycje olejku mineralnego i olejków naturalnych z afrykańskim olejkiem z orzechów makadamia. Odżywka wygładza włosy i odżywia je, aby stały się bardziej jedwabiste. 

Sposób użycia:
Po umyciu nanieś na mokre włosy omijając nasadę włosów, dokładnie spłucz.

Moja opinia:
Kolor również bursztynu, zapach ten sam- piękny. Będzie bardzo wydajna, ponieważ nakładam tylko na 2/3 długości włosów. Jest dość gęsta, absolutnie nie spływa z włosów. Efekt na włosach jest natychmiastowy - nie trzeba jej długo trzymać na głowie. Zdecydowanie wygładza i nabłyszcza włosy, bardzo ułatwia rozczesywanie.

Podsumowując - po raz kolejny wychodzi na to, że nie trzeba przepłacać, żeby mieć coś dobrego. 
Opakowania pięknie wyglądają na wannie, zawartość pięknie pachnie i jeszcze dobrze robi ;)
Szczerze polecam!

Znacie te produkty?



4 komentarze:

  1. Uwielbiam wszystko co jest na bazie bursztynu. Ciekawa sprawa z tym Dove bo nie widziałam tego rodzaju. Ogólnie kosmetyki Dove działają tak jak zapewnia producent. Miałam kilka produktów do włosów i obecnie mam krem co ciała i uwielbiam je. Kochana świetny post. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty nie są na bazie bursztynu tylko o takim kolorze ;)
      Bardzo mi miło, że post się podoba.

      Usuń
  2. Fajny duet, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy na prawdę pięknie błyszczą a dziś miałam je cały dzień rozpuszczone - cały czas świeże i puszyste - na pradę nie obciąża włosów. Przy innych szamponach moje włosy są albo przesuszone i wyglądają jak miotła albo są gładkie, dociążone i tłuste ;)

      Usuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*