poniedziałek, 5 stycznia 2015

Makijaż karnawałowy

Zakupiłam dziś nowy olejek do ciała Alterra - o którym pisałam wczoraj - położyłam go na ... włosy i ... postanowiłam się wymalować :)
Przepraszam za fryz, ale stwierdziłam, że makijaż Wam pokażę :)






Makijaż oka zaczęłam od nałożenia bazy pod cienie Smashbox 24 h.
Następnie zewnętrzny kącik, dolną powiekę i załamanie zaznaczyłam czarnym cieniem MAC  Carbon.
Na wolną powierzchnię powieki nałożyłam matowy, zielony cień z paletki Sleek'a Ultra Matts VS2 następnie wzmocniłam go pięknym zielonym, perłowym cieniem INGLOT 418.
Cienie roztarłam cielistym cieniem MAC Uninterrupted.
Stwierdziłam, że zewnętrzny kącik troszkę mało ma błysku, więc dodałam mu go prasowanym pigmentem MAC Black Grape.
Wewnętrzny kącik rozświetliłam cieniem MUG Shimma Shimma
Dolną powiekę potraktowałam cudownym pyłkiem INGLOT nr 71 a od wewnętrznej strony oka dodałam odrobinkę złotego brokatu - INGLOT 57.
Policzki przyróżowiłam The Balm Down Boy, rozświetliłam Smashbox Shimmer.
Na ustach mam szminkę Smashbox Posy Pink.


 









Dziękuję za uwagę i dobrej nocy życzę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*