poniedziałek, 25 listopada 2013

Moja codzienna metamorfoza

Tak jak obiecałam, wstawiam króciutki post z moją codzienną metamorfozą. Długo się zastanawiałam czy wstawiać zdjęcie przed, bo wybitnie brzydko na nim wyglądam hehehehhe - niewyspana, zmęczona, z potarganymi od wczorajszego irokeza włosami.  A może makijaż nieźle mi wyszedł, że taki kontrast? 

Taki makijaż, taka fryzura i ta właśnie szminka to mój stały zestaw od jakiś dwóch tygodni.






Makijaż zrobiony na bazie podkładu Bourjois Healthy Mix nr 52, puder Ben Nye Banana, paletka Sleek Respect, liner Maybelline, szminka Inglot 60.... a i tusz My Secret 3w1 (to mój najnowszy zakup).







Zwróćcie uwagę, jak w miarę przymykania oczu opada mi głowa hehehe - na ostatnim zdjęciu kawałka brody nie widać :)





Co prawda nie mam jeszcze nowego aparatu, ale stwierdziłam, że skoro mam tyle pomysłów i ochoty do ich realizacji, to póki co będę pracować jeszcze na tym, który mam :)

I jak?

13 komentarzy:

  1. jakiego podkładu używasz ?bo ja mam problem z zakryciem swoich niedoskonałości,widzę,że Ty to zrobiłaś idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład Bourjois Healthy Mix, jednak wcześniej przykryłam większe niedoskonałości korektorem KIKO - podobna konsystencja do kamuflaży z ArtDeco

      Usuń
  2. bardzo ładnie jaki to podkład i firma cieni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany mam wrażenie, że oglądacie tylko zdjęcia... wszystko bardzo krótko zawarłam w treści :)

      Usuń
  3. Pięknie, pięknie, pięknie!!! Zainspirowałaś mnie - będę starała się odwzorować - do rozjaśnienia kącików używasz białej perły czy raczej jakiejś przełamanej bieli? jaki róż na policzkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję,że postaram się pokazać makijaż krok po kroku - nawet tym sprzętem, który mam :)
      Pozkrywam najpier 3/4 powieki (od wewnętrznego kącika w kierunku zewnętrznego) kolorem Cameo Cream z paletki Sleek Respect (dolny rząd, trzeci od lewej), później Shalamar (górnu rząd trzeci od lewej) dopełniam 1/3 powieki w kierunku zewnętrznego kącika. Na otwartym oku przydymiam kącik zewnętrzny brązem z Au Naturel. Kąciki na końcu mocno rozświetlam cieniem Sensique Velvet Touch nr 117, policzki Wibo nr 9 (obydwa dostępne w Naturze ) :)

      Usuń
  4. Śliczny makijaż, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani jest piękna !

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*