piątek, 2 sierpnia 2013

Być jak ... Justyna Steczkowska + OOTD dla odważniejszych

Na specjalną prośbę wykonałam makijaż jaki miała Justyna Steczkowska na finale programu The Voice of Poland. Nie znalazłam niestety lepsiejszego zdjęcia, tak więc mój oryginał przedstawia się następująco:






Mój makijaż przedstawia się następująco:













Do wykonania makijażu użyłam:
Podkład KOBO nr 404
Puder ryżowy PAESE
Kredka do brwi MAC Lingering
Złoty pigment MAC nr 76
Czarny cień z paletki Sleek Au Naturel
Fioletowy cień z palety Beauty Factory
Konturówka Make Up Sudio w kolorze cielistym
Szminka Avon Tangerine
Róż Sun Bronzing Blush KIKO w kolorze 100 Marine Coral
Czarna kredka KIKO
Tusz L'oreal Milion Lashes












Czekam na kolejne propozycje makijaży do serii "Być jak..."


A poniższe OOTD podyktowane zostało zdecydowanie pogodą za oknem :)
Propozycja dla odważniejszych dziewczyn, może na jakieś Poolparty - zrzucamy marynarę i szpilki a pod spodem bikini :)





































Marynarka ZARA
Spodnie MOTIVI
Buty KAZAR
Góra od bikini Allegro :)
Naszyjnik Sinsay
Bransoletka Rossmann

I jak ???

12 komentarzy:

  1. Agnieszko wyglądasz bosko!!! zarówno stylizacja jak i figura zachwycają:) Dzięki za podpowiedz w kwestii użytych kosmetyków do wykonania makijażu- postaram się odwzorować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i nie ma za co :) Czekam na kolejne propozycje makijażu.

      Usuń
  2. Mi tam się brzuszek podoba najbardziej;-) Brawo Aguś;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, wspaniała stylizacja. Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Six pack zdecydowanie na pierwszym planie :) stylizacja odwazna I dynamiczna, bardzo w twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :) Genialna stylizacja ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego serducha dziękuje za wszystkie komentarze a w nich komplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super butki <3 Ogólnie fajny OOTD ;D Ślicznie tu u cb ;*

    Zapraszam do mnie -->
    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/ . Jak się spodoba to proszę o
    zaobserwowanie oraz komentarz :) Na pewno się odwdzięczę.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sylwetka! pozazdrościć :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*