środa, 17 grudnia 2014

DIY - ozdoby świąteczne - Choinki

Kolejne ozdoby jakie robiliśmy z Olem na kiermasz szkolny - ale i dla Przyjaciół oraz Rodziny - to choinki ze wstążek. 

Do przygotowania choineczek potrzebujemy:


1.Materiałowych tasiemek - największy wybór w pasmanterii, ale dostaniemy je również w Empiku oraz Rossmannie
2. ostre nożyczki
3. Szpilki
4. centymetr
5. stożek ze steropianu 





Tniemy wszystkie tasiemki, wstążeczki, kokardki na 5-cio centymetrowe paseczki.




Następnie zaczynając od dołu stożka przypinamy każdą kokardę złożoną na pół dwoma szpileczkami.




I tak rząd za rzędem ...




i kolejne ...




i kolejne, kolejne, aż do samego szpica 

 


Jako kokardkę wykorzystałam jeden kawałek wstążeczki




Robimy tak jak nam się podoba :)



















Aktualnie jestem w trakcie robienia jeszcze jednej ze specjalnym przeznaczeniem - wkleję jutro :)

skończyłam :) Choinka na konkurs mikołajkowy do szkółki piłkarskiej Ola :)



 

Tymczasem ...

Ja już swoje robótki na ten rok raczej zakończyłam, a jeżeli Wam się nie bardzo chce, nie macie czasu, pomysłu lub po prostu nie macie zdolności manualnych - zapraszam do odwiedzenia bloga mojej Siostry, który być może Was natchnie, zachęci a na pewno wprowadzi w nastrój świąteczny :) 
Zapraszam do polubienia i obserwowania Magical Atelier :)

Dobrej nocy !


 









2 komentarze:

  1. świetnie te choineczki :) ja w tym roku robiłam choinkę z makaronu i pryskałam brokatem, również wyszła fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*