środa, 5 listopada 2014

Lidl Deluxe

Dziś spontaniczny post o jedzeniu - o pysznym jedzeniu. Nie ukrywam, że lubię bardzo robić zakupy w sklepach typu Biedronka czy Lidl. Zawsze piękne i świeże owoce i warzywa, zawsze ciepłe i chrupiące pieczywo, ciekawe i inne produkty do domu i dla dzieci.

Uwielbiam kiedy w Lidlu pojawiają się produkty Deluxe - niedrogie, smaczne, świeże. Dziś przybliżę Wam kilka z moich ulubionych.

Po lewej Tortelloni - pierożki z nadzieniem ze szpinakiem i serem Ricotta. Po prawej przedstawiam pierożki z nadzieniem z sera Ricotta oraz pieczarek (53%) i borowików (19%). 
Obydwa przypadki wystarczy wrzucić na mocno osoloną wodę i gotować 6-7 minut ;)




Sacchettini - Pierożki z pieczarkami i wsadem truflowym oraz kolorowy makaron świderki - uwielbiany przez dzieci. 




Coś co często zabieram ze sobą do pracy. Łosoś wędzony z pieprzem - jem go solo lub z mieszanką sałat, melonem i co tam mam w lodówce ;)
Ser jest dojrzewający - łagodny (jest też wersja pikantna), miękki jak masełko, delikatnie "zajeżdżający" skarpetą - ale tylko delikatnie ;) całość zamknięta w brunatną skórkę. Ja kupuję wersję w plasterkach ale widziałam też w kawałku w kształcie klina.




Przyprawa do pieczeni z estragonem (cudnie pachnie i jest również przyprawa z jabłkiem do kaczki!!! ) oraz "przyprawa" do kawy z czekoladą i cynamonem - wszystko zamknięte w estetycznych puszeczkach. W butelce olej pistaciowy - mniam !!!!




Strucle  marcepanowo - maślane z rodzynkami (48% marcepanu) i moja ulubiona przekąska - migdały.




Na koniec coś mega pysznego - jak widac Tiramisu - od razu pięknie podane, nie trzeba się męczyć z przekładaniem ;) i kandyzowane kawałki pomarańczy w czekoladzie - palce lizać !!! GRZESZĘ ;)




Dajcie znać czy też zaopatrujecie swoje lodówki w takich sklepach czy wolicie wielkie supermarkety z wielkim wyborem.






1 komentarz:

  1. Lubię mieć wybór, więc korzystam z Auchan. Ale są produkty, które kupuję wyłącznie w Lidlu. Z Biedronki nie korzystałam, bo nie mieli kart, a teraz ciężko mi się do nich przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*