środa, 9 marca 2016

SMASHBOX, Primer Oil, baza pod makijaż

Chciałam Wam przedstawić nowe dobrodziejstwo od firmy Smashbox.
Otóż - dzisiejszym bohaterem jest baza pod makijaż Primer Oil.





Cena: 159 zł za 30 ml

Skład:

PRUNUS Amygdalus Dulcis (sweet almond) Oil- olejek ze słodkich migdałów
PRUNUS Armeniaca (apricot) Kernel Oil - olejek z pestek moreli
SIMMONDSIA Chinensis (jojoba) Seed Oil - olejek Jojoba
HELIANTHUS Annuus (sunflower) Seed Oil - olejek z nasion słonecznika
TOCOPHERYL Acetate - Substancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywołane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym. Jest doskonałym czynnikiem hamującym rodnikowe utlenianie lipidów w naskórku i skórze właściwej. Wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego warstwy rogowej, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową. Wzmocnienie bariery naskórkowej nie tylko utrudnia wnikanie substancji obcych i zapobiega podrażnieniom, ale także hamuje TEWL (transepidermalną utratę wody) dzięki czemu wpływa na poprawę nawilżenia skóry. Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i poprawia ukrwaienie skóry.
Squalane - Emolient tzw. tłusty. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę.
TOCOPHEROL - Substancja tak jak Tocopheryl o działaniu antyoksydacyjnym
ANOGEISSUS Leiocarpus Bark Extract - ekstrakt z kory afrykańskiej brzozy
COFFEA Arabica Seed Extract - ekstrakt z nasion kawy
HORDEUM Vulgare (barley) Extract d'Orge - Ekstrakt z jęczmienia
TRITICUM Vulfare Germ Extract - Ekstrakt z kiełków pszenicy
ARGANIA Spinosa Kernel Oil - olejek arganowy
CALOPHYLLUM Inophyllum (tamanu) Seed Oil - olejek z nasion tamanu 
CHAMOMILLA Recutita (matricaria) Flower Oil - olejek z kwiatów rumianku
LAVANDULA Angustifolia (lavender) Oil - olejek lawendowy
OENOTHERA Biennis (evening Primrose) Oil - olejek z wiesiołka
ROSA Canina (rose) Fruit Oil - olejek z owoców róży
RUBUS Idaeus (raspberry) Seed Oil - olejek z nasion malin
CHOLESTEROL - Emolient tzw. tłusty. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę.
Water
POLYSORBATE 60 - Emulgator O/W, składnik umożliwiający powstanie emulsji. 
LINOLEIC Acid - kwas linolowy. Odpowiada za nawilżenie skóry, przyspiesza odnowę komórkową skóry, redukuje plamy i przebarwienia na twarzy.
LINALOOL - nienasycony alkohol, imituje zapach konwalii
TETRAHEXYLDECYL Ascorbate - pochodna witaminy C

Uff...dużo tego :)

Obietnice producenta:
Zakochaj się w swojej skórze jeszcze przed nałożeniem podkładu z nową bazą Photo Finish Primer Oil. Ta szybko wchłaniająca się baza to mieszaka 15 roślinnych olejków bogatych w lipidy, które natychmiastowo nawilżają skrórę przywracając jej młodzieńczy blask. Wygładza skórę tak, aby podkład był zupełnie niewidoczny. Natychmiast się wchłania i dodaje blasku. Znacznie zwiększa nawilżenie twarzy zaledwie w 4 tygodnie.

Sposób użycia:
Używaj rano i wieczorem. Dwie kropelki wtłoczyć w oczyszczoną skórę twarzy, pozostawić do wchłonięcia (zanim zaczniemy robić makijaż).

Moja opinia:
No w zasadzie nie mam za wiele do dodania. Bardzo czekałam na tak kompleksowy produkt - jako baza pod makijaż, jako pielęgnacja na noc i jako rozświetlenie na wykończenie makijażu.
Zaczynając od początku... chyba nikomu nie muszę tłumaczyć właściwości wymienionych wyżej olejków. Olejek ze słodkich migdałów nawilża, wygładza i rozświetla (najbardziej skoncentrowana formuła). Olej z pestek moreli zawiera naturalne przeciwutleniacze. Jojoba ma właściwości kojące. Olejek z pestek tamanu pomaga w regeneracji skóry i zmniejsza widoczność oraz wygładza blizny. Olejki z rumianku i lawendy oprócz tego, że mają działanie wygładzające, nadają bazie piękny zapach. Olejek z owoców róży nawilża i leczy objawy egzemy i suchości skóry. Może pomóc w leczeniu trądziku, blizn, oparzeń słonecznych i innych problemów związanych z suchą skórą. Pomaga zmniejszyć cienkie linie i zmarszczki. I tak można by wymieniać i wymieniać. 
Bazę nakładałam przed nałożeniem podkładu, czekałam aż się wchłonie i robiłam makijaż. Próbowałam również dodać kropelkę do podkładu i razem nakładałam na twarz. Mieszałam go również z korektorem pod oczy. Dawałam odrobinę na wykończenie makijażu - rozświetlenie - na szczyty kości policzkowych. Dawałam na odsłonięte obojczyki....a to co zostało mi na dłoniach wtarłam w skórki paznokci i włosy. Nakładałam olejek również jako pielęgnacja na noc. We wszystkich tych sytuacjach olejek spisał się na szóstkę!
Na twarzy tworzy przepiękny efekt glow!! Cera  wygląda na zdecydowanie bardziej zdrową i wypoczętą.
Baza zamknięta w szklanej butelce z pipetką, co znacznie ułatwia jego aplikację.
Fantastyczny produkt - mój absolutny must have! 

Dajcie znać czy próbowaliście :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*