sobota, 13 lipca 2013

Być jak ... Patrycja Markowska + malutkie OOTD

Już dawno nosiłam się z zamiarem wykonania tegoż makijażu. Jak zobaczyłam zbliżenie Patrycji w "The voice of Poland" to oniemiałam. Od razu nagrałam powtórkę programu, żeby zobaczyć jeszcze raz dokładnie ten fenomenalny makijaż. 
Jak zwykle dodaję, że makijażem się inspiruję - nie wykonam go dokładnie tak samo, ponieważ nie dysponuję identycznymi kosmetykami.

Oryginał


i ja :)






Do wykonania makijażu użyłam:
-Podkład Kett O3
-Korektor Collection 2000 Lasting Perfection w kolorze Medium
-Puder ryżowy Kryolan
-Baza pod cienie Dax
-Jako cienia bazowego użyłam najjaśniejszego z paletki Sllek Au Naturel
-Brąz na powiece ruchomej to również z tej samej paletki (dolny rząd drugi od prawej)
-Póżniej ruchomą powiekę pokryłam delikatnie szampańskim kolorem z tej samej paletki
-Brąz na dolnej powiece to INGLOT 329 pokryty kolorem Sunset z paletki Sleek Snapshots
-Tusz Eveline Big Volume Lash Professional
-Kredka do brwi MAC Lingering
-Bronzer Hoola Benefitu
-Róż AVON Color Trend w kolorze Flora (piękny świeży efekt)
-Konturówka MakeUpStudio - kolor cielisty
-Szminka Essence nr 52 In The Nude











































Kolor sweterka w rzeczywistości jest pomiędzy - jest limonkowy - REPORTER
Szorty BERSHKA
Baleriny Boot Square
Naszyjnik H&M














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*