poniedziałek, 8 lipca 2013

Lazurowe niebo

Kto powiedział, że nie może być niebieski makijaż do niebieskiej tęczówki - bardzo proszę :)







Do wykonania makijażu użyłam:
- Podkład Kett O3
- Korektor Collection 2000 Lasting Perfection w kolorze Medium
- Puder ryżowy KRYOLAN
- Kredka do brwi MAC Lingering
- Baza pod cienie KOBO
- Cienie głównie INGLOT: biały z drobinkami 496, kremowy z drobinkami 467, turkusowy z drobinkami 473, granatowy perłowy 428, czarny z paletki Sleek Circus
- liner Maybelline - roztarłam czarnym cieniem
- bronzer Hoola Benefit
- róż INGLOT 98 - piękny blady róż z drobinkami
- szminka GOSH Mandarina 152, której pięknego koloru niestety w żaden sposób nie potrafię pokazać na zdjęciu
- tusz Eveline Big Volume Lash Professional


Muszę przyznać, że wróciłam do domu po kilku godzinach na słońcu (z dziećmi) i makijaż pozostał nienaruszony - nawet się nie błyszczałam na twarzy :) Zauważyłam dziś, że podkład Kett'a jest znacznie mniej tłusty niż KOBO. Cienie się nie porolowały, podkład nie zważył - dobra próba na jakieś wesele ;) Tylko wesela w perspektywie brak! 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*