czwartek, 12 grudnia 2013

Moja lista marzeń na 2014

No dobra - idąc śladem innych Blogerek (chociaż sama się za nią jeszcze nie uważam) postanowiłam napisać swoją listę marzeń na rok 2014. Takie czasy, że list do Mikołaja się w necie zamieszcza :)

Zaczynam przyziemnie

Kubek termiczny CONTIGO WEST LOOP - mój stary kubek już nie trzyma ciepła, a do szkoły idealnie się taki sprawdza :)






Blender stojący - ponieważ swój poprzedni puściłam z dymem a już nie mogę się doczekać świeżych koktajli 







Przytuliłam bym chętnie zestaw pędzli Real Techniques - właśnie te do twarzy - do oczy mam i jestem zachwycona :) Do zestawu dodałabym tylko jeszcze jeden pędzel - Setting Brush






Kolejny produkt na mojej liście to paletka 5 matowych cieni Make Up Atelier Paris w kolorze T05.




Bardzo ucieszyłby mnie rozświetlacz MAC Mineralize Skinfinish w odcieniu Lightscapade



No i moim ostatnim chyba najpoważniejszym marzeniem jest on ....
Canon 600D







no..... to zaczynam oszczędzać :)


a Wy jak? pisałyście już coś? podzielcie się choć jedną rzeczą o której marzycie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*