piątek, 13 grudnia 2013

Propozycja makijażu świątecznego IV

Tym razem chciałam Wam pokazać mój zeszłoroczny makijaż świąteczny - tak właśnie byłam wymalowana w wieczór wigilijny. Niestety kolory są odrobinę przekłamana - w rzeczywistości wszytko jest bardziej intensywne,ale kolory stłumione :)

Makijaż oka zaczęłam od pokrycia ruchomej powieki cieniem z paletki Beauties Factory. (jest ich tam 96 i nie jestem Wam w stanie wytłumaczyć który to - jest połyskujący i kremowy)
Roztarłam go brązowym cieniem z paletki Sleek Au Naturel (dolny rząd trzeci od lewej)
Brązowy cień roztarłam cieniem w kolorze skóry z tej samej paletki (górny rząd drugi od prawej)
Dolną powiekę podkreśliłam brązową kredką, którą roztarłam. Dokładniej zrobiłam to jeszcze cieniem cielistym, którego używałam wcześniej.
Zewnętrzną część dolnej powieki podkreśliłam perłowym pięknym cieniem w kolorze zielonym INGLOT 418.
Linię wodną rozświetliłam cielistą kredką a kąciki wewnętrzne oczy cieniem Sensique Velvet Touch  nr 117.
Na ustach mam szminkę Essence w kolorze Almost Famous oraz błyszczyk KIKO 117.

Efekt wizualny - tak jak mówię - w rzeczywistości makijaż jest bardziej dostojny.















2 komentarze:

  1. Thanks a lot for posting, it was quite handy and helped a lot
    online base ball games

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ja to najlepiej i najbezpieczniej czuję się w brązowych/złotych makijażach:)

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*