czwartek, 30 maja 2013

Być jak ... Cheryl Cole




Tak sobie pomyślałam, że można by taką serię "Być jak..." zrobić. Co Wy na to? Czyj makijaż chciałybyście zobaczyć?
Nie mogę znaleźć całkiem z bliska zdjęcia na którym widać ten cudny makijaż, ale może na tym coś wypatrzycie :)



Na zdjęciu z bliska widać było, że środek powieki jest jaśniejszy niż cień dookoła, dlatego też i ja tak zrobiła - natomiast na zdjęciu wygląda to tak jakby oko na środku nie było domalowane :)















Podkład Revlon Colorstay nr 240
Korektor YSL Touch Eclat 1,5
Puder ryżowy Kryolan
Bronzer The Balm Bahama Mama
Róż Wibo
Błyszczyk NYX Sorbet
Kredka do brwi MAC Lingering
Oczy:
Niebieski cień z paletki Sleek Cirkus
Granatowy cień z paletki Sleek Ultra Matts V2
Na środek nałożyłam cudnie mieniący si granatowy wypalany cień Make-Up Studio (kosmetyki ze szkoły wizażu) w kolorze Amazing Blue. Cień na mokro daje spektakularny efekt!!!
Czarna kredka żelowa Super Shock Avon - świetnie się rozciera
Końcowe rozcieranie zrobiłam pędzelkiem lekko "umoczonym" w bronzerze.

I jak? Kogo chcecie następnego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*