wtorek, 25 czerwca 2013

Moja metamorfoza !!! plus malutkie OOTD






I nadeszła ta chwila kiedy stwierdziłam, że pokażę Wam moje zbliżenie bez makijażu :)

po koleji - zupełnie bez





twarz z podkładem i korektorem





i z pełnym makijażem


















nasyciłam troszkę kolory, żeby dokładniej było widać...
myślę, że taki makijaż mógłby spokojnie być makijażem ślubnym - na twarzy podkład KOBO nr 404 a makijaż oczu w całości paletka Sleek Oh So Special - jako baza biala kredka NYX Jumbo Milk











trochę ciężko było zrobić zdjęcia całej sylwetki, bo na co drugim był Filip u nogi :)
mam na sobie: 
bluzkę z H&M
spodnie ZARA
balerinki również H&M
bransoletka by Dziubeka
kwiatek na gumce ze sklepu CENTRO














  






coś mnie wzięło na OOTD :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*