czwartek, 7 marca 2013

Glossybox x 3 !!!












Właśnie dziś nadszedł ten dzień kiedy to dostałam swoje 3 pudełeczka Glossybox, zamówione na Zlotewyprzedaz.pl. Za każde z nich dałam 29 zł. Jestem totalnie pochłonięta chęcią ich posiadania z regularnością co do miesiąca :) 
Dziś opiszę Wam tylko ich zawartość a w miarę wypróbowywania produktów, będę zamieszczać opinie. Dlatego też proszę o śledzenie postu :)



Glossybox Beauty Lipiec 2012 (Alessandro)
Karteczka dołączona w środku informuje o tym, iż prawie kazdy produkt z lipcowego Glossybox pochodzi z innego kraju, co pozwoli mi przenieść się w podróż dookoła świata.
Nawilżona, miękka skóra oraz zdrowy wygląd włosów, nadadzą mi wakacyjnego look'u za dnia :) 







1.ALESSANDRO lakier Pro White Original
Transparentny lakier do paznokci z formułą wybielającą dla zdrowego blasku oraz naturalnego, efektownego wyglądu płytki paznokcia.
Dziś wymalowałam paznokcie tymże lakierem. Paznokcie wyglądają zdrowo, z lekkim połyskiem a w świetle dziennym delikatnie zyskują fioletowo-niebieski połysk - praktycznie nie widoczny,ale jednak. Podejrzewam, że w ultrafiolecie świeci :) Znam kilka równych temu lakierów - chociażby Eveline Dance Fever UV EFFECT za ok.6 zł. Lakier z Glossybox'a 36 zł. Szału nie ma :/ 
2.BACCA półmatowy cień do powiek - PEŁEN PRODUKT
Klasyczne cienie o eleganckim półmatowym wykończeniu. Mogą być stosowane na sucho lub na mokro. Łatwa aplikacja, nie kruszą się.
3.LIERAC Zmysłowy żel pod prysznic Gel Douche Sensoriel
Formuła oparta na kompleksie składników roślinnych o udowodnionym działaniu regeneracyjnym i ochronnym. Skóra po zastosowaniu jest wspaniale nawilżona, a subtelny zapach trzech kwiatów pozostaje na skórze przez cały dzień.
Pięknie pachnie, naprawdę pięknie - jeżeli ktoś wie jak pachnie olejek do ciała Nuxe - to zapach bardzo mi go przypomina. Utrzymuje się na ciele - do momentu posmarowania go balsamem o innym zapachu ;) Bardzo dobrze się pieni, wydajny, czuć rozkosz na ciele.
4.SIQUENS Prevention krem pod oczy - PEŁEN PRODUKT
Intensywnie nawilża, chroni i pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. Opóźnia powstawanie pierwszych zmarszczek oraz wyraźnie redukuje oznaki zmęczenia, takie jak cienie i opuchlizna pod oczami. - tego produktu jestem BAAARDZO ciekawa, ponieważ nie znalazłam chyba jeszcze swojego ideału pod oczy.
Bardzo lekki, dobrze się wchłania, bardzo dobrze nawilża, nie szczypie ani nie uczula, nadaje się pod makijaż. Nie zauważyłam efektu niwelowania opuchlizny o zmarszczkach - jeszcze za wcześnie, żeby były efekty. Drobinki - no właśnie ma miliony świecących drobinek. Mi nie przeszkadza, ale czytałam opinie, że to niby się świeci jak bombka na choince - chyba przesadzona opinia. Po pokryciu podkładem, drobinki są zupełnie niewidoczne.
5.UBER intensywnie regenerująca maska do włosów - NOWOŚĆ W POLSCE
Bogata dobrodziejstwami natury sprawi, że Twoje włosy nabiorą świeżego i zdrowego wyglądu oraz zostaną dogłębnie nawilżone. Pomaga w zatrzymaniu wilgoci, co wpływa korzystnie na zwiększenie delikatności włosa, chroniąc i nawilżając skórę głowy. 

To co powyżej to zapewnienia producentów, ja będę weryfikować powyższe w miarę możliwości i czasu :)



Glossybox Beauty Wrzesień 2012
Pudełko ma za zadanie zatrzymać na dłużej lato :)
Nie jest tajemnicą, że promienie słoneczne mają niekorzystny wpływ na naszą cerę oraz włosy. Ich działanie wysusza skórę, pogłębia zmarszczki oraz rozszerza naczynka. Kosmetyki z tego pudełka maja mi pomóc zadbać o regeneracje mojego ciała i pozwolić się poczuć niczym po powrocie z wakacyjnego SPA.
Chciałam zauważyć, iż po ziemie skóra również jest bardzo wysuszona - ogrzewanie, szorstkie sweterki itp :)







1.BATH&BODY WORKS Balsam do ciała Pink Chiffon - PEŁEN PRODUKT
Balsam do codziennego nawilżania o owocowo-piżmowym zapachu, którego główne nuty zapachowe stanowią czerwona gruszka, waniliowa orchidea i łagodne piżmo, szybko się wchłania, nadając skórze lekki zapach. Zawiera witaminę E, olejek Jojoba i nawilżające masło Shea.
2.FIGS&ROUGE Organiczny balsam do ust - PEŁEN PRODUKT
Dzięki składnikom najwyższej jakości - organicznym olejom, masłu Shea oraz olejkom eterycznym pełnym polifenoli (cokolwiek to jest) i antyoksydantów - głęboko nawilża i odżywia usta. Można go stosować również punktowo na twarzy i ciele. 
To co już zauważyłam - otworzyłam go by zobaczyć jak pachnie i wsadziłam z powrotem do pudełeczka. Jak otworzyłam pudełko ponownie, od razu poczułam jego zapach! Piękny, mocny, wyrazisty - zobaczymy czy będzie równie skuteczny. No niestety - zachwycona nie jestem - zapach po chwili znika, a konsystencja totalnie mi nie odpowieda - po nałożeniu się rozlewa na ustach, jest śliski, taki jak wazelina fuuuuuuuj!
3.NUXE Creme Fraiche de Beaute Enrichie - krem do skóry suchej i bardzo suchej
Nowa, warstwowa formuła zapewnia skórze silne odżywienie bez pozostawienia tłustego filmu. Masło Shea bogate w kwasy tłuszczowe oraz witaminy zostało połączone ze skoncentrowanym olejem z orzechów makadamia. Po zastosowaniu skóra staje się miękka, elastyczna i sprężysta. 
4.PHYTO Ekspresowa odżywka utrwalająca kolor Phytobaume Blask
Ekspresowa odżywka wygładzająca i utrwaląjaca kolor włosów farbowanych i rozjaśnianych, nadając olśniewający kolor. Po zastosowaniu odżywki, włosy są perfekcyjnie gładkie, jedwabiste i łatwe do rozczesania.
5.YOSKINE Mikrodermabrazja - peeling szafirowy przeciwzmarszczkowy
Luksusowy preparat ze sproszkowanym szafirem, który posiada właściwości polerowania skóry poprzez powierzchniowe ścieranie martwych komórek naskórka. Dzięki temu znakomicie oczyszcza i zmniejsza rozszerzone pory, a także widocznie wygładza strukturę naskórka.
WOW!!! Już po jednym użyciu skóra jest pięknie "wypolerowana" i mega gładka. Taka skóra na wielkie wyjście. Pachnie jak wszystkie mikrodermabrazje - nawet ta z Avon pachnie tak samo. Skóra jest na prawdę oczyszczona i przygotowana do dalszej pielęgnacji. Nie polecam dla dziewczyn z trądzikiem - można sobie rozsiać po całej twarzy.



Glossybox Październik 2012 - HOME SPA - tego pudełeczka jestem najbardziej ciekawa!
Tu produkty, które pozwolą mi urządzić SPA w domowym zaciszu. 







1.BEAUTYFACE Maska i serum z linii Mooya - NOWOŚĆ/PEŁEN PRODUKT
Receptura nie zawiera sztucznych barwników, konserwantów i parabenów. Aplikacja jest bardzo prosta, a efekt jak po wizycie w profesjonalnym salonie.
2.FRESH MINERALS Błyszczyk - PEŁEN PRODUKT
To amerykańska marka kosmetyków mineralnych. Nie powodują uczuleń, nie zatykają porów, idealne dla alergików.
3.ORGANIQUE Glinka Ghassoul
Naturalna, marokańska glinka do skóry z niedoskonałościami, zmęczonej, pozbawionej jędrności. Doskonale oczyszcza, napina i ujędrnia skórę. 
4.PAT&RUB Stymulujący peeling do ciała Home Spa
Rozmarynowo-cytrynowy peeling do ciała HOME SPA z soli, cukru i olei roślinnych dokładnie złuszcza skórę, przywracając jej blask i świeżość.
5.RENE FURTERER Maska do włosów Karite
Maska intensywnie regenerująca włosy suche i zniszczone, która zawiera 100% naturalnych składników i certyfikat ECOCERT.
Niestety maski w pudełku brak ;((( W sumie się nie dziwie - 200 ml kosztuje 150 zł.
6.THE SECRET SOAP STORE Mydło Argan&Goats
Mydło na bazie roślinnej z olejkiem arganowym i proteinami mleka koziego. Nawilża, odżywia, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*