wtorek, 19 marca 2013

Makijażowe inspiracje

Kolejne inspiracje makijażowe. Jako przygotowanie twarzy do makijażu oka, w każdym z przypadków służyły mi podklady Bourjois Healthy Mix Serum 52 i 53, puder ryżowy PAESE, Bronzer The Balm, kredka do brwi MAC Lingering. 



Do makijażu użyłam tylko paletki Sleek'a Au Naturel













W tym makijażu wykorzystałam paletkę Sllek'a Au Naturel oraz cienie z INGLOTa - śliwkowy nr 446 oraz miedziano-czerwony nr 607











Napadło mnie na turkusy - fatalnie się czułam w takich kolorach,ale nie miałam pod ręką żadnej piwnookiej brunetki :)
Cienie z INGLOTa - biały matowy nr 373, błękitny z drobinkami nr 473 oraz granatowa perła nr 428
Linie wodną pomalowałam do połowy białą kredką, od połowy czarną.












Kolejny makijaż wykonany tylko paletką Sleek'a Au Naturel. Nawet czarna kreskę zrobiłam zwilżonym ściętym pędzelkiem i czarnym cieniem :)













To mój dzisiejszy wynalazek - cienie głównie z paletki Sleek'a Respect, ale używałam również odrobinke Au Naturel i jasnego różu oraz obeżynowego z INGLOTa. Tutaj dodatkowo użyłam różu Wibo nr 9.











2 komentarze:

  1. Oczywiście wszystkie piękne ale największe wrażenie robi na mnie ostatni:) przywołuje na myśl słoneczną wiosnę do której tak wszyscy tęsknimy:) A już wkrótce mając odpowiednie pędzelki - wiele tych które Ty poleciłaś będę próbowała odtworzyć ten 1:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś jadę po kolejne zdobycze do INGLOTa :) Jutro przedstawię efekty !

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*