niedziela, 17 marca 2013

Metamorfoza Ani

No i cud się zdarzył - pierwsza udokumentowana metamorfoza (chociaż może to zbyt wielkie słowo). Wiele dziewczyn malowałam ,ale Ania jako pierwsza zgodziła się na publikacje zdjęć PRZED i PO - mam nadzieje, że każda kolejna pójdzie w jej ślady.

Ania zażyczyła sobie klasyczne smokey w kolorach czarno-brązowych. Do makijażu użyłam:
- podkład Bourjois Healthy Mix Serum, odcień 52 oraz 53
- puder ryżowy PAESE 
- paletka cieni SLEEK Au Naturel
- Bronzer The Balm Bahama Mama
- Błyszczyk Avon Plumping Pearl
- Tusz Lovely Curling Pump Up Mascara
- Rozświetlająca mozaika Avon (niestety już wycofana ze sprzedaży)

Czekam zatem na kolejne chętne dziuby :)





1 komentarz:

  1. Efekt bardzo mi się podoba!!! Fantastycznie konturujesz twarz Agnieszko. Mam nadzieję się kiedyś załapać na taką przemianę:)

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*