środa, 20 marca 2013

Wielkanocne inspiracje

Postanowiłam, że do świąt Wielkiej Nocy będę szukała inspiracji makijażowych w pisankach :)

Dzisiejsza inspiracja ....





i makijaż

Korzystałam z ulubionej paletki Sleek'a Au Naturel (szampański i czarny oraz brąz, cielesny do roztarcia) złoto firmy Make Up Geek - Gold Digger oraz jaśniejsze złoto Fontana Contarini nr 14. Podkładu dziś użyłam KOBO w odcieniu 404 Honey Beige, puder ryżowy PAESE, bronzer The Balm, odrobina różu Wibo, błyszczyk Sleek Whisper. 
















Jutro obiecuję coś weselszego :)

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba:) Myślę że na wyjście idealny- a paletka Sleek'a Au Naturel już do mnie jedzie - tak mnie zainspirowałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*