wtorek, 18 lutego 2014

Spontaniczny bordowy makijaż

Zupełnie spontanicznie powstał mój bordowy makijaż pięknie podkreślający niebieską tęczówkę.

Makijaż oka zaczęłam od pokrycia powieki bazą Dax Cosmetics Cashmire.
Całą powiekę ruchomą pokryłam perłowym bordowym cieniem INGLOT 452
Roztarłam jego brzegi pomarańczowym cieniem MUG Chickadee.
Na wewnętrzny kącik nałożyłam odrobinę białego cienia INGLOT
Linie wodną pomalowałam białą kredką NYX Jumbo Milk.
Kreskę na górnej powiece zrobiłam linerem Maybelline - zrobiłam ją również na dolnej powiece, poniżej białej linii wodnej.
Na dolnej powiece roztarłam ją czarnym cieniem INLGOT, następnie tym samym bordowym co górną powiekę i jeszcze delikatnie pomarańczowym :)
Na ustach mam MAC D'Nude i bezbarwny ulubiony błyszczyk powiększający usta z Avon Clearly Plump.

Efekt wizualny:































chyba fajnie, nie?



3 komentarze:

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*