piątek, 21 lutego 2014

Więc chodź pomaluj mój świat ...

Tak ... bardzo długo chodził za mną taki kolorowy makijaż a że bardzo dużo Blogerek swoje już pokazało - dziś postanowiłam zrobić i swój :) W końcu karnawał mamy - tyle, że pogoda wiosenna - więc taki i makijaż !
Użyłam tak wielu kolorów, że chyba nie będę w stanie Wam dokładnie odtworzyć kolejności i dokładnych opisów użytych cieni.

Zaczęłam od nałożenia na 3/4 powieki (od wewnętrznego kącika) jasno żółtego perłowego cienia z paletki Beauties Factory. 
Następnie mniej więcej od połowy ku zewnętrznemu kącikowi nałożyłam potrójny malinowy cień INGLOT 124 R - mieszałam dwa najciemniejsze kolory.
Wzmocniłam go a w zasadzie nasyciłam-rozjaśniłam cieniem różowym z paletki Sleek Cirkus.
Cienie połączyłam pomarańczowym cieniem z paletki Beauties Factory.
Następnie w samym zewnętrznym kąciku nałożyłam granatowy fiolrtowy cien z paletki Sleek Cirkus.
Całość dopełniłam czarnym cieniem INGLOT. 
Linię wodną pomalowałam błękitną kredką AVON (jakaś znaleziona sprzed 3 lat)
Poczynając od wewnętrznego kącika nakładałam cienie :jasno zielony, ciemno zielony, granatowy, czarny. 
Wewnętrzny kącik oka rozświetliłam jasno złotym cieniem z paletki Beauties Factory.
Linerem zrobiłam kreskę na górnej powiece.

I tak wygląda moje kolorowe oko :)



oświetlenie zimne




oświetlenie ciepłe












































3 komentarze:

  1. Świetne połączenie i znakomite roztarcie cieniowanie ;) Zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*