piątek, 22 lutego 2013

Kucyk idealny - jakkolwiek to brzmi !

Dziś coś specjalnie dla posiadaczek włosów cieniutkich, rzadkich, lichych czy jak tam ktoś woli.
Byłam wczoraj w Galerii Kazimierz w moim ulubionym sklepie Claire's. Chciałam kupić coś do włosów - jakąś ozdobną gumkę, opaske lub coś innego. Bardzo miła Pani chodziła ze mną po całym sklepie i podpowiadała co mogłoby to być.
I tak natrafiłyśmy na świetny wynalazek. Perfect Pony - wygląda conajmniej śmiesznie a efekty oceńcie same !



Zbiera się włosy z górnej części głowy, tak jakby sie chciało zacząć warkocz francuski, formuje w kucyk, podkłada gumową "rurkę" i dobiera reszte włosów z dołu. Spinamy gumką i gotowe.

Ja z kucykiem zawsze wyglądam średnio - taki mysi ogonek :)

Przed





Po






Z tyłu - kompletnie nic nie widać :)





A sklep claire's polecam - dużo fajnych pierdółek tam mozna znaleźć, no i śliczną biżuterie. Sklep z wiecznymi promocjami i świetną obsługą!!


1 komentarz:

  1. Efekt jest zdecydowanie!!!! Aż żałuję że jestem posiadaczką krótkich włosów:(

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*