niedziela, 24 lutego 2013

Makijaż - inspiracje marokańskie

Dziś makijaż inspirowany Marokiem :) Róż, brąż i czarny.
Do zrobienia oka wykorzystałam paletkę Sleek Oh So Special




Może po kolei:
- podkład Bourjois Healthy Mix Serum w kolorze 53
- jako korektora pod oczy użyłam podkładu KOBO Professional Ideal Cover Makeup w kolorze Vanilla
-baza pod cienie Cashmere DaxCosmetics
-puder ryżowy Paese
-oko : kolor różowy - górny rząd trzeci od lewej, brązowy i czarny z dolnego rzędu
-żelowy czarny eyeliner Inglot
-tusz Clinique Lash Dougling z primerem
-brwi - kredka MAC kolor Lingering
-bronzer The Balm Bahama Mama
-błyszczyk Avon Plumping Pearl




jakoś nierówno opadnięte te moje powieki ;)

dolne zdjęcia mniej doświetlone












2 komentarze:

  1. Jak zawsze bardzo efektownie:) podejrzewam że dość pracochłonny bo wykorzystałaś kontrastowe kolory które pewnie nie były łatwe do roztarcia aby uzyskać takie przejścia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tak pracochłonny jak mój ulubiony zielony, gdzie są same ciemne cienie. Ten zrobiłam w sumie tak na próbe i tak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*