środa, 13 lutego 2013

Mój pierwszy post ever

No tak... zielonego pojęcia nie mam od czego mam zacząć... może od tego,że mam głowe pełną pomysłów co tutaj zamieszczać, ale narazie niesprecyzowane w jaki sposób :) Taki ot galimatias- dokładnie taki jaki mam w głowie. Po krótce- blog będzie głównie dla nas Kobiet - zapracowanych, niepracujących, odpoczywających, wychowujących i każdej innej, która nie zakwalifikowała się do żadnej z grup.
O stworzeniu bloga myślałam już od jakiś dwóch lat, tylko wcześniej miał być w zasadzie stroną tylko i wyłącznie traktującą o Avon'ie i wszystkim co z nim związane.... teraz pomysł uległ modyfikacji. Pomysł jak pomysł... wcześniej zniechęcała mnie cała ta otoczka związana z założeniem bloga- jakie tło, jakie zdjęcia, jakie ustawienia strony- jak już coś założyłam okazało się,że mój system tego nie jest w stanie obsłużyć- cały czas jakieś przeszkody.
Przełom nastąpił wczoraj- na gg odezwała sie moja dawna znajoma (pozdrawiam Monike)... w zasadzie znamy się już 6 lat a nigdy się nie widziałyśmy- poza zdjęciami... nawet zdjęcia na moim ślubie robiła a ja o tym nie wiedziałam :) Połączyła nas firma w której kupiłyśmy suknie ślubne- spotkałyśmy się na forum i tak samo się bałyśmy czy dostaniemy nasze suknie na czas. Ale wracając- odezwała się wczoraj, aby jak to nazwała "wyrazić podziw nad moimi makijażami na FB". Rozmawiałyśmy 3 godziny - Monika pytała ,ja odpowiadałam... po skończonej rozmowie napisała "mam całą karteczkę nazw z naszej rozmowy wynotowaną, więc teraz nic tylko ruszyc na zakupy". Pomyślałam- dlaczego nie... wstałam rano, przy kawie otworzyłam komputer i zaczęłam grzebać za portalami gdzie mogłabym utworzyć bloga. W międzyczasie odezwała się kolejna znajoma (pozdrawiam Asie), która jako kolejna napisała do mnie o tym jak podobają jej się moje makijaże oraz podpowiedź o założeniu blogu :) Dziwy zbieg okoliczności, bo dosłownie 3 minuty wcześniej utworzyłam swój adres.
Tak więc jestem - głównie dla Was i to własnie Was proszę o podpowiedzi o czym pisać, co chcecie wiedzieć i co Was interesuje.

Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłaś, czytałaś - pozostaw po sobie ślad - choćby jedno słówko, które zmotywuje mnie oraz innych! Dziękuję :*